Ta strona używa plików cookie. Korzystając ze strony wyrażasz zgodę na używanie cookie, zgodnie z aktualnymi ustawieniami przeglądarki.

Regulamin

REGULAMIN WILLA SPA

 

 

Postanowienia ogólne

1. Niniejszy regulamin, zwany dalej „Regulaminem”, określa zasady korzystania z usług kosmetycznych i rehabilitacyjnych,  świadczonych w firmie Willa Spa Grażyna Smorczewska sp.j. Siedlce, ul . Ceglana 9,  zwanej dalej „Willa Spa”.

2. Godziny otwarcia : poniedziałek 10.00-18.00, wtorek-piątek 10.00-20.00, sobota – 9.00-15.00, niedziela, dni świąteczne oraz ustawowo wolne od pracy – nieczynne.
Willa Spa zastrzega sobie prawo do wydłużenia lub skrócenia godzin pracy. Istnieje możliwość dostosowania godziny wizyty na życzenie Klienta.

3. Przystąpienie do zabiegu jest równoznaczne z zaakceptowaniem postanowień Regulaminu.

4. Realizacja usługi musi być poprzedzona:

- wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych,

- złożeniem przez Klienta oświadczenia, iż nie ma żadnych przeciwwskazań zdrowotnych do skorzystania z  zaoferowanej usługi oraz, że zapoznał się z niniejszym regulaminem i akceptuje jego warunki.

Informacje, dotyczące Polityki Prywatności zawarte są w zakładce Bezpieczeństwo.

 

5. Klientem Willa Spa może być pełnoletnia osoba fizyczna. 

 Dopuszcza się korzystanie z zabiegów przez osoby niepełnoletnie, powyżej 13 roku życia, za wyraźną zgodą ich rodzica, opiekuna lub przedstawiciela ustawowego. Pracownik Willa Spa ma obowiązek poproszenia o podpisanie przez osobę uprawnioną stosownej zgody na wykonanie zabiegu u Małoletniego.

 

Rezerwacje

1. Rezerwacja wizyty może być dokonana mailowo lub telefonicznie pod numerem, podanym w zakładce Kontakt na stronie www.willaspasiedlce.pl

2. Dzień przed umówionym terminem Klient otrzyma sms , przypominający o wizycie.

3. Klienci proszeni są o przybycie minimum 5 minut przed planowanym zabiegiem.

4. W przypadku spóźnienia z winy Klienta, Willa Spa zastrzega sobie prawo do skrócenia czasu świadczenia usługi, a w przypadku spóźnienia powyżej 15 minut , do anulowania rezerwacji.

5. W przypadku opóźnienia zabiegu,  wynikającego z winy Pracownika, zabieg będzie wykonany bez skracania etapów zabiegowych.

6. W przypadku niestawienia się Klienta  w umówionym terminie lub odwołania wizyty w czasie krótszym niż 24 godziny przed jej rozpoczęciem, może on zostać poproszony o uiszczenie 50 %  wartości kolejnej rezerwowanej przez niego usługi. Wpłata ta pozostanie bezzwrotna w przypadku ponownego niestawienia się w umówionym terminie.

7. Willa Spa zastrzega sobie prawo do odwołania zabiegu, z jednoczesną zmianą terminu rezerwacji w późniejszym czasie, o czym Klient zostanie wcześniej poinformowany. W przypadku nagłych i niezależnych od Pracownika wydarzeń, istnieje możliwość odwołania lub zmiany terminu w możliwie najkrótszym czasie od zaistniałej sytuacji. W pozostałych przypadkach Klienci będą informowani o zmianie terminu zabiegu co najmniej 24 godziny przed wyznaczonym terminem. W związku ze zmianą terminu zabiegu przez Willa Spa, Klient może wybrać najdogodniejszy dla siebie, wolny termin zabiegu.

  

Cennik                       
1. Ceny usług w Willa Spa zawarte  są w cenniku, dostępnym zarówno w obiekcie, jak też na stronie www.willaspasiedlce.pl . Ceny te nie są ofertą handlową w rozumieniu Art. 66 par.1 oraz  Art. 71 Kodeksu Cywilnego i Willa Spa zastrzega sobie prawo do ich zmiany.

 

Płatności

1.Za usługi świadczone w Willa Spa, Klienci mogą dokonywać płatności gotówką, kartą lub Voucherem podarunkowym(szczegółowy regulamin w zakładce Voucher).

2. Za wykonaną usługę Klient otrzyma potwierdzenie zapłaty w postaci paragonu fiskalnego bądź faktury.

3. Płatność za usługi zostaje dokonana bezpośrednio  po wykonanym zabiegu,  w Recepcji. W przypadku płatności za Vouchery podarunkowe, honorowana jest także płatność w postaci przelewu, wykonanego przed odbiorem Voucheru.

 

Zabiegi

1.Zabiegi są przeprowadzane przez osoby, posiadające uprawnienia do ich wykonywania , z zachowaniem najwyższych standardów bezpieczeństwa i higieny oraz z godnie z posiadaną przez Wykonujących wiedzą.

2. Przed przystąpieniem do zabiegu, Pracownik przeprowadza z Klientem wywiad w  kierunku ewentualnych przeciwwskazań do jego wykonania oraz w celu ustalenia zaleceń pozabiegowych.

3. Klient jest zobowiązany poinformować Pracownika o pogorszeniu swojego samopoczucia w trakcie wykonywania zabiegu.

4. Willa Spa zastrzega sobie prawo do odmowy wykonania zabiegu w przypadku:

- Stwierdzenia przeciwwskazań do jego wykonania.

- Rezerwacji wizyty w godzinach, przekraczających czas pracy Willa Spa .

- Nieobyczajnego, wulgarnego sposobu zachowania Klienta w  stosunku do innych osób, w tym również Personelu.

Regulamin programu Lipo Stop:

1. Czas realizacji 4 mies.

2. Pakiet jest wystawiany imiennie.

3. Niewykorzystane zabiegi nie podlegają zwrotowi.

4. Nieodwołanie zabiegu w czasie krótszym niż 24 godziny może skutkować uznaniem zabiegu za wykonany.

 

Odpowiedzialność

1. Za wszelkie przedmioty, w tym  wartościowe, pozostawione przez Klienta, Willa Spa nie odpowiada.

2. Za uszkodzenia wyposażenia wewnątrz i na zewnątrz budynku, odpowiada bezpośrednio osoba , która je spowodowała, a w przypadku osoby niepełnoletniej- jej ustawowy przedstawiciel.

 

Reklamacje

1. Klient ma prawo do złożenia reklamacji , odnośnie sposobu wykonania zabiegu lub jego efektów, w terminie do 7 dni roboczych od jego wykonania. Do zgłoszenia reklamacji konieczne jest udowodnienie wykonania zabiegu w Willa Spa, np. w postaci paragonu, potwierdzenia płatnością kartą.

2. Reklamacje składa się osobiście, telefonicznie lub mailowo. 

3. Wszystkie reklamacje są rozpatrywane na bieżąco. Maksymalny termin na rozpatrzenie reklamacji to 14 dni roboczych od otrzymania zgłoszenia reklamacyjnego.

4. W przypadku uznania reklamacji, Willa Spa może dokonać nieodpłatnie zabiegu korygującego , ewentualnie zaproponuje inne korzyści w ramach zadośćuczynienia.

5. W przypadku odmowy uznania reklamacji Klientowi przysługuje prawo do odwołania się od tej decyzji w terminie do 14 dni roboczych.

6. Złożenie reklamacji bezpośrednio po wykonaniu zabiegu, nie zwalnia Klienta z obowiązku zapłaty za wykonaną usługę. W przypadku zasadności jego żądań, ewentualny zwrot zapłaty zostanie dokonany w pełnej wysokości. Firma zastrzega sobie możliwość zwolnienia Klienta z opłaty w przypadku jedynie zasadnych podstaw do reklamacji.

7. Willa Spa nie uznaje reklamacji, wynikających z niezadowolenia Klienta z efektu końcowego zabiegu, na skutek Jego  subiektywnych odczuć , jeśli zabieg został wykonany w sposób profesjonalny, nieustępujący ogólnie przyjętym standardom, zgodny ze sztuką kosmetyczną .

 

Postanowienia końcowe

1. Klienci proszeni są o wyciszenie telefonów komórkowych oraz nieprowadzenie rozmów telefonicznych w trakcie wykonywania zabiegu.

2. Na terenie obiektu obowiązuje zakaz wnoszenia napojów alkoholowych oraz środków odurzających.

3. Palenie wyrobów tytoniowych dozwolone jest jedynie w wyznaczonych do tego celu miejscach.

4. Wszelkie sprawy nieuwzględnione w niniejszym Regulaminie, będą rozpatrywane z chęcią osiągnięcia kompromisu i porozumienia, satysfakcjonującego obie strony: Klientów oraz Personelu Willa Spa.

5. W sprawach nieuregulowanych rozstrzygają ogólne przepisy Kodeksu Cywilnego.

6. Willa Spa zastrzega sobie prawo do zmiany niniejszego Regulaminu.

7. Każdy Klient ma prawo wglądu do regulaminu i cennika usług.